BAHİS YAP
BAHİS YAP

The Vampire Diaries 3. Sezon 7. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle

43.659
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
The Vampire Diaries 3. Sezon 7. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle

Sitemizden 720p seçeneği ile The Vampire Diaries 3. Sezon 7. Bölüm (Ghost World) HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Vampir Günlükleri 3. Sezon 7. Bölüm dizi izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: The Vampire Diaries, The Vampire Diaries 3. Sezon

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 8.7

Yönetmen: David Jackson

Oyuncular: Nina Dobrev , Paul Wesley , Ian Somerhalder , Steven R. McQueen , Kat Graham , Zach Roerig

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Vampire Diaries 3. Sezon 7. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle” filminde 10 Yorum bulunuyor.
  1. fatma - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bi dizi kesinlikle izleyin

  2. melaike - 2 sene önce demiş ki:

    harika bi dizi kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum..

  3. yasemin - 2 sene önce demiş ki:

    harikaaaaaaaaaaa

  4. kb - 1 sene önce demiş ki:

    stefan bu hali ile bile aşık ve çekici Elena salağıda gitsin abisini kıskansın çocuğun

  5. neriman on the VD" - 1 sene önce demiş ki:

    Ya acayip üzülüyom yA . ağlıcam stefan a noluyo

  6. sanane - 10 ay önce demiş ki:

    arkdaşlar anlamadıgım sey neden karakterlere bişi buluyorsnz anlamıorm cidden ya güzel flim ben ilk tende damonla elena nın birlikte olmasını istiorm şimidide.

  7. ian - 9 ay önce demiş ki:

    arkadaşlar nina dobrevin dizi bittikten sonra bir konuşması var takma vampir dişi takıyor ve sonra dişi çıkartım “pardon artık bunlara ihtiyacım yok diyo ve herkesi ağlatan bir konuşma yapıyo tavsie ederim bu ara da elena şuan kimi seviyo anlamadım damon mu stafanmı?

  8. Aleyna - 8 ay önce demiş ki:

    Qcayip güzeldi.Sne olmuş 2016 hala izleniyor.Jer de kiminle olduğu belli değil

  9. bayan anonim - 8 ay önce demiş ki:

    Elena’ya da hak veriyorum. tüm bunlarla baş etmek zor bir şey.
    jeremy de keşke bonnie için daha iyi bir şey yapsaydı
    😉 ve o kolye ne biçim bir halt?

  10. Tvd seveni - 8 ay önce demiş ki:

    Ben bu diziyi bastan sona bitirrdim simdi tekrar izliyorum ve sonu o kadar da güzel bitmiyor ama yinede efsane