BAHİS YAP
BAHİS YAP

The Vampire Diaries 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle

53.361
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
The Vampire Diaries 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle

Sitemizden 720p seçeneği ile The Vampire Diaries 3. Sezon 20. Bölüm (Do Not Go Gentle) HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Vampir Günlükleri 3. Sezon 20. Bölüm dizi izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: The Vampire Diaries, The Vampire Diaries 3. Sezon

Yapım: 2012

IMDB Puanı: 8.5

Yönetmen: Joshua Butler

Oyuncular: Nina Dobrev , Paul Wesley , Ian Somerhalder , Steven R. McQueen , Kat Graham , Zach Roerig

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Vampire Diaries 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Altyazı HD Full izle” filminde 21 Yorum bulunuyor.
  1. Cherry Pie - 2 sene önce demiş ki:

    Sonunu niye bu kadar uzun tuttunuz

  2. RİHQUUEN - 2 sene önce demiş ki:

    ELENA VE STEFAN DAHA ÇOK AKIŞIYO . HELLO BICHS

  3. mamamia - 1 sene önce demiş ki:

    Elena ve Damon keşke birlikte olsalar.

  4. Allison McCall - 1 sene önce demiş ki:

    FOEREVER STELENA ❤

  5. Beril - 1 sene önce demiş ki:

    kesinlikle DAMON <3 ELENA

  6. Delena forevır - 1 sene önce demiş ki:

    Sonuna kadar, Damon – Elena. Mükemmeler stefanın ne yaptığı belli değil uyuşturucu kullanıyor Galiba jsmkdöxxkxö

  7. stelena - 1 sene önce demiş ki:

    Neden herkes damon ve elenayı tutmak zorunda hem stefan daha yakışklı ayrıca çok iyi biri sonuna kadar stefan ve elena bence forever stelena <3 <3 <3

  8. Aleyna - 1 sene önce demiş ki:

    Elenaa kalp damon ama stefanıda severim klaus çok yakışıklı bee

  9. Sanane - 1 sene önce demiş ki:

    DAMON AH DAMON KARİZMANA ÖLÜÜRÜM DAMON KLAUSU DA ÇOK SEVİYORUM NEDENSE BİR DAMON EDEMESEDE YAKŞIKLI :d

  10. FOREVER DELENA - 1 sene önce demiş ki:

    STELENA <3

  11. ezgiece5 - 1 sene önce demiş ki:

    herkeste elenanın kiminle birlikte olması istediğini yazmış birinizde başka şeylerden bahsedin ya

  12. yaren - 1 sene önce demiş ki:

    Alaric <3

  13. ayça - 1 sene önce demiş ki:

    abi o kadar ağladım ki bi baktım devam ediyo haydaaaa

  14. Merve - 1 sene önce demiş ki:

    Bence Klaus Caroline

  15. Damonunelenası - 10 ay önce demiş ki:

    Tyler and coraline

  16. elif - 7 ay önce demiş ki:

    ya klaus ile cloraline çok yakışıyor

  17. Jwbd - 6 ay önce demiş ki:

    Bonnie öldümü yani =/=(

  18. maeve - 4 ay önce demiş ki:

    carolineyi seven bi ben mi varım
    bence çok tatlı

  19. Asya - 4 ay önce demiş ki:

    DAMON <3 STEFAN

  20. Delena :) - 4 ay önce demiş ki:

    Elena <3 Damon, always and forever Delena 🙂 Çok güzel bir dizi ya, bayılıyorum. Özellikle Damon'u çok ama çoooook seviyorum, mavişim benim 😀 Damon ne kadar kötü birisi gibi dursa da aslında en az Stefan kadar iyi birisi. Sadece bunu göstermiyor. Elena'yı ve Stefan'ı birçok kez kurtarmışlığı var ne kadar gıcık gibi gözükse de. Stefan da iyi bir karakter ama ben Damon'u tutuyorum. Bu arada bu bölümden sonra Bonnie'den soğudum. Vampirlerin yok edilmesi için çabalıyor resmen, ama iyi kalpli vampirleri hiç düşünmüyor. Belki Esther ona bunu zorla yaptırıyor olabilir. Yine de ben Bonnie'yi takdir eder ve severdim. Bu bölümde nedense ondan uzaklaştım. Caroline'a başlarda haz etmesem de şimdi çok iyi bir karakter. Klaus ise bana çok havalı geliyor, nedense kötülere zaafım var aasgdklfdş Rebekah da kötü gibi dursa da saf kalpli bir vampir, onun ölümüne birazcık üzüldüm ama Damon'a işkencesi hiç hoş değildi 🙁 Esther ise mal bir karakter aghsajhd Hangi kişi evlatlarını öldürmek ister ki? Yani cadı olmak cidden zor iş, ben olsam çocuklarımı öldürmezdim.

  21. Damonatör - 4 ay önce demiş ki:

    elena her ne kadar bende tiksinme ve mide bulantısı etkisi bıraksa da hala DELENA taraftarıyım