Suicide Squad: Gerçek Kötüler 2016 Türkçe Dublaj izle

225.540
FILM BILGILERI 10 ay önce eklendi
Suicide Squad: Gerçek Kötüler 2016 Türkçe Dublaj izle

Amanda Waller’ın (Viola Davis) liderliğindeki gizli istihbarat servisi ARGUS, mücadele etmiş olduğu esrarengiz bir örgütlenmeyi yenebilmenin tek yolunun hapiste tutulan tehlikeli suçlulardan bir takım kurmaktan geçtiğine karar verip İntihar Timi’ni oluşturacaktır. Kurallar basit, en ufak bir itaatsizlikte öldürülecekler, fakat görevi başarmaları durumunda hapis süreleri azaltılacaktır. Ama Harley Quinn (Margot Robbie), Deadshot (Will Smith), Killer Croc (Adewale Akinnuoye-Agbaje) ve arkadaşlarının görevi adeta imkansız bir görevdir, çünkü akla gelemeyecek kadar kuvvetli bir düşman ile karşı karşıya geleceklerdir. Sitemizden 720p seçeneği ile İntihar Takımı HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Suicide Squad film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri

Yapım: 2016 - ABD

IMDB Puanı: 6.7

Yönetmen: David Ayer

Oyuncular: Will Smith , Jared Leto , Margot Robbie , Joel Kinnaman , Viola Davis

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Suicide Squad: Gerçek Kötüler 2016 Türkçe Dublaj izle” filminde 76 Yorum bulunuyor.
  1. Mahmut Önder Demir - 10 ay önce demiş ki:

    Diğer DC filmleri yanında biraz sönük kalsa da yine de çok güzel bir film.

  2. Ali - 9 ay önce demiş ki:

    Arika bi film cook fantastik doya doya izliyorum keske daha olsa

  3. mfcanbaz - 9 ay önce demiş ki:

    malesef beklentinin çok altında çok fazla bölüm kesilmiş, temel elştiri de bu filme, yumuşatılmış bir film olmuş. herşeye rağmen güzel bir film… harley müthiş 🙂

  4. Hilal - 8 ay önce demiş ki:

    03:40 da baslayan muzigi bilen var mi?

  5. Oğuzhan Baştürk - 8 ay önce demiş ki:

    Bence en iyi bölümleri savaş bölümleriydi.

  6. Alican55 - 8 ay önce demiş ki:

    DC filmleri içinde iyi sayılmasa da süper olmuş

  7. Ulvi - 8 ay önce demiş ki:

    saol admin harika olmus hd kaliede izledim cook saol

  8. ek0w - 8 ay önce demiş ki:

    çok teşekkürler 480p seçenekli playerlarınızla cansınız

  9. Burak Kurt - 8 ay önce demiş ki:

    Sonuna kadar güzel filmdi yalnız en son cadının kalbini alma yerinden bolca güldüm.Hayatımda bu kadar ucuz bir sonu olan film görmedim ama izlenebilir.

  10. CeeN - 8 ay önce demiş ki:

    güzel ve iyi site

  11. polat girgin - 7 ay önce demiş ki:

    onca zamandır batman nerdeydi

  12. Almira - 7 ay önce demiş ki:

    istediğiniz kadar kötü değin ama flim çok güzel joker her zamanki gibi yine harika görünümü falan sadece savaş iyi vs kötü olmadı ben onları jokerin adamları zannettiydim ve jekorle harley birleşimi çok iyi olmuş

  13. Abdulrehim - 7 ay önce demiş ki:

    arkadaslar bawlikdaki muzigin ismi ne lutfen soylermisiniz?

  14. Gözde - 7 ay önce demiş ki:

    Güzeldi beğendim ama beklentimin altında geldi bu oyuncular ve yönetmenle daha güzel şey yapabilirlerdi

  15. eylül - 7 ay önce demiş ki:

    keşke devamı olsa Harley ile Joker in birbirlerini tekrardan görmesi muhatazamdı

  16. HASAN - 7 ay önce demiş ki:

    the flash sahnesi gördüm flash filmimi geliyor yoksa 🙂

  17. HARLEY QUEEN - 7 ay önce demiş ki:

    Ben Imd puanını fazla az buldum. Açıkçaçası bence filmde kusur aramışsınız. Acayip beğendim hele Enchantes e bayıldım Cara Delivinge bu rol çok yakışmış.

  18. Cepokdr - 6 ay önce demiş ki:

    Arkadaşlar bence vakit kaybetmezseniz. Çok güzel bir film.

  19. Pover - 6 ay önce demiş ki:

    % 100 veriyorum çok gzl

  20. deniz atik - 6 ay önce demiş ki:

    Film Güzelde Betmen Nerede? 1 Kez Gösterdi

  21. İlknur - 6 ay önce demiş ki:

    Gayet güzel

  22. ozan - 6 ay önce demiş ki:

    harley süper sırf onun için izledim bu filmi seriye bağlamaları şart 😀 😀 film kötü diyenlere aldırmayın 😉 şiddetle tavsiye ederim…

  23. ERHAN - 6 ay önce demiş ki:

    BUNUN DEVAMI GELMEZSE FİLM İZLEME KARİYERİMİ BİTİRİYORUM

  24. aleyna - 6 ay önce demiş ki:

    oha yaa çok güzeldi abi ♥♥ harley joker abi diyicek birşey yoktu 2. izliyişim oldu çok güzel ya diğer bölümleri de olsa keşke :3 aç gözlü ben sndböhda neyse çok güzel bir film sonundan ilk başına kadar tek kelimeyle efso ♥

  25. sosislipuding - 6 ay önce demiş ki:

    güzel bir filmdi

  26. Seymur - 5 ay önce demiş ki:

    bu filmi yapanin allahcanini korusun

  27. Nuri - 5 ay önce demiş ki:

    Harika olmuşta neden Batman gelmedi.

  28. Muhammed - 5 ay önce demiş ki:

    Marvel ın filmleri yaninda sönük kalmis

  29. efe - 5 ay önce demiş ki:

    Fena filim

  30. quiNN - 5 ay önce demiş ki:

    efsaneeee….

  31. quiNN - 5 ay önce demiş ki:

    çok güzel film be

  32. oğuzhan - 4 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film hem aksiyon hem duygusal müthişş

  33. Deniz - 4 ay önce demiş ki:

    ay çok güzel devamını bekleriz böyle filmlerle gelin bize

  34. Zeynep Yüksel - 4 ay önce demiş ki:

    film çok güzel

  35. Kerem - 4 ay önce demiş ki:

    Film vok guzeldi ama sonda calan muzigin adi ne lutfen soylermisiniz

  36. Kerem - 4 ay önce demiş ki:

    ve Eskisehirden amerikaya selamlar (Hi Americaand

    Hello David Ayer Hiiii)

  37. Harley Quinn - 4 ay önce demiş ki:

    SÜPER BİR FİLM OLMUŞ…

  38. Beyza - 4 ay önce demiş ki:

    Efsane

  39. Tuana - 4 ay önce demiş ki:

    Çok güzel bir filmdi Harley Quinnin büyük bir hayranı olarak bayıldım. Diğer filmler gibi değil kötülerinde iyi olabileceği gerçeğini yansıtmış. Her kötü birileri yüzünden kötü olmuş. Mükemmel bir senaryo…

  40. ... - 4 ay önce demiş ki:

    MUHTEŞEM BİRŞEY BEN BÖYLE BİRŞEY GÖRMEDİM TEK SORUNU FAZLA BÖLÜM KESİLMİŞ

  41. Ibo7_9_11 - 3 ay önce demiş ki:

    harikaydi

  42. melisa - 3 ay önce demiş ki:

    harika bir filmdi hiç donma yaşamadım diğersitelerde durmadan donuyordu tavsiye ederim

  43. Emir - 3 ay önce demiş ki:

    Film inanılmaz muhteşem kelimeler tarif edemez çok güzel herkesin izlemesini tavsiye ederim ben bu arada HARLEY QUİNN hayranının ve onun için izledim ard arda hem 4 gün boyunca _ defa

  44. efe - 3 ay önce demiş ki:

    hayley quin çok iyi modellenmiş

  45. melek - 3 ay önce demiş ki:

    cok guzel bir filim muhtesem aksiyonlu ecanl bir filim delilik ikinci filim olsa gene izlerdim bu filimde ask var savas var mabusana var ecan var olum var en sevdiyim joker pudingim harika filim bayldm

  46. Nuri - 3 ay önce demiş ki:

    BENCE BU BAŞARI İLE 2 SİNİ BEKLIYORUM.Joker ve Harley olsun.

  47. Emircan - 3 ay önce demiş ki:

    HER GÜZEL BİR ŞEYİN SONU VARDIR TIPKI BU FLİM GİBİ YAA EFSANE BİŞEY SIRF HARLEY QUİNİN İÇİN İZLİYOM <3

  48. Deniz - 3 ay önce demiş ki:

    Oha Nusret i gördüm hahaha

  49. joker - 3 ay önce demiş ki:

    joker ölmesin onsuz yaşayamammmmmm 🙁

  50. Furkan Köseoğlu - 3 ay önce demiş ki:

    beyler bu filimde en sevdiğim 2 karakter var joker in yeni hali ve harle quuin

  51. SUICIDE SQUAD TURKIYE - 3 ay önce demiş ki:

    Bizim Filmimiz, Bizim DC’miz

  52. Sena - 3 ay önce demiş ki:

    Filmin başlarında çalan müzik; You don’t own me – Grace.

  53. Şeyma - 3 ay önce demiş ki:

    Muhteşemdi, kesinlikle izleyin.

  54. Esma - 2 ay önce demiş ki:

    Bence hepsi hapisten sonra normal bir insan olmalıydı ve Harley Joker gibi bir psikopattan vazgeçmeliydi.

  55. harley quinn - 2 ay önce demiş ki:

    süperrrr bi film tavsiye ederim ama ailecek izlenilecek bi film değil onu söyleyeyim

  56. Mehmet - 2 ay önce demiş ki:

    Abi süper bir film yaa

  57. Kadir - 2 ay önce demiş ki:

    Abi siten süper 1,5 yıldır kullanıyorum inşallah nazar değmez .. :DD

  58. niggagirlxx - 2 ay önce demiş ki:

    Film harika jokeri biraz daha fazla gorseydik daha guzeldi

  59. Nur - 2 ay önce demiş ki:

    Bu filme bayıldım bilim kurgu ve fantastik film sevenlerin bayılacağı bir film çünkü ben bayıldım 40 kere daha izleye bilirim ama kesilen sahnelerde joker harley quinn ne kötü davranıyormuş buna çok üzüldüm

  60. Besiktas - 1 ay önce demiş ki:

    Süper ötesi bir film diyebilirim değil . SÜPER BİR FİLM gerçekten sıkılmadan izleyeceğiniz bir film . Karakterler özenle seçilmiş … Serisini bekliyoruz

  61. Muhammet - 1 ay önce demiş ki:

    FİLİM GÜZELDİ TAMAM AMA DÜNYA YOK OLUYOR BATMAN FLASH ORTALARDA YOK O KISIM KÖTÜ İŞTE VE SAÇMA OLMUŞ

  62. Teymur - 1 ay önce demiş ki:

    Muhteşem ötesi hakikatende çok güzelmiş sevdim 2çıkarsa bakarm

  63. Hatice_Zayn - 4 hafta önce demiş ki:

    Joker nerede yaa böyle saçma bişey olamaz sırf joker için izlemiştim ama joker dışında herkes var…

  64. Babek azeri Genceli - 3 hafta önce demiş ki:

    cox superdi izlediyim filmler arasinda 1-2 ci yerdedi cox xoslayiram kas davaminida verseler

  65. özge - 3 hafta önce demiş ki:

    Açıkcası Joker çok az çıktı neredeyse 10 dakikalık bir bölümünde Joker vardı. DC ekibinden daha fazlasını beklerdim.

  66. Rıza Kılıç - 2 hafta önce demiş ki:

    Film izlemeyi hiç sevmem arkadaşımın tavsiyesi ile bir izleyim dedim hayatımdaki en güzel filmi seyrettim burdan arkadasıma ve fılmde emegı geçen herkese çok tesekkur ederım

  67. harley delisi - 2 hafta önce demiş ki:

    bence harika bir fiml yaa

  68. Səkinə - 2 hafta önce demiş ki:

    Müthiş bir film

  69. Derin - 2 hafta önce demiş ki:

    Çok guzel güzel bir film

  70. Nida - 2 hafta önce demiş ki:

    Bayıldım . 2. Defa izlemeyi düşünüyorum

  71. XXX - 1 hafta önce demiş ki:

    film mükemmel

  72. puding(joker) - 1 hafta önce demiş ki:

    süperolmuş olanüsdü..

  73. ahmet - 3 gün önce demiş ki:

    PUDİNG

  74. Kadir Demirgibi - 3 gün önce demiş ki:

    Yeni nesil filmler nedense çok karanlık oluyor

  75. pinky - 3 gün önce demiş ki:

    ne kadar aptalim ki bu filmi es geçmişim sanırım bundan sonra hep izleyeceğim puding gelişi süperdi izleyin ve benin gibi aptallık etmeyin 2cisini bekliyorum on gözle :)))

  76. wiolinchen - 1 gün önce demiş ki:

    bazi seyler dokunulmadan kalmali