Sil Baştan Full HD Türkçe Dublaj izle

217.017
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Sil Baştan Full HD Türkçe Dublaj izle

Joel Barish (Jim Carrey)’in eski sevgilisi Clementine (Kate Winslet) yaşamış oldukları 2 senelik ilişkiye dair tüm anılarını gizemli tıbbi bir müdahale ile aklından sildirmektedir. Bunu öğrenen Joel çok üzülecek ve aynı işlemi kendi üzerinde de uygulatmaya karar verecektir. Bütün anılarını sildirmek için derin uykuya yattığında, gözlerinin önünden Clementine ile yaşadığı zamanlar geçecektir. Joel aslında Clementine’i unutmak istemediğini anlayacak ve müdahaleyi durdurmak için çabalayacaktır. Sitemizden 720p seçeneği ile Sil Baştan HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Eternal Sunshine of the Spotless Mind film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: Bilim Kurgu, Dram Filmleri, Romantik Filmler, Tavsiye Filmler

Yapım: 2004 - ABD

IMDB Puanı: 8.4

Yönetmen: Michel Gondry

Oyuncular: Jim Carrey , Kate Winslet , Mark Ruffalo , Kirsten Dunst , Elijah Wood

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Sil Baştan Full HD Türkçe Dublaj izle” filminde 17 Yorum bulunuyor.
  1. Meminagul - 1 sene önce demiş ki:

    Çox beyendim

  2. Cenk - 11 ay önce demiş ki:

    Eğer birini sevmişseniz yada seviyosanız, bu filmi izleyip beğenmeme ihtimaliniz %0. Kesin ve net

  3. yunus - 10 ay önce demiş ki:

    Tek kelimeyle süper
    Burdan hayatımın anlamına sesleniyorum.Belki okursun seni halen çok seviyorum böyle olsun istemedim

  4. Serkan - 9 ay önce demiş ki:

    Böyle filmler çok ama çok nadir bulunuyor. İnsanın can damarını tam 12 den vuran çok az filmlerden bir tanesi. Zaten başrollerden bir tanesi Kate Winlest başka bir şey demeye gerek yok. İzleyin.

  5. AAAA - 9 ay önce demiş ki:

    Anlamlı bir filim +18 erotic degil çocuklar anlaymaz !!

  6. Ceren - 8 ay önce demiş ki:

    kesinlikle zaman kaybı değil , hikayesi sağlam ve etkileyici filmin izlemelisiniz .

  7. sevda - 8 ay önce demiş ki:

    sevgiliniz yoksa ya da sevdiginiz biri yoksa izlemeyin olunca izleyin ki bi anlami olsun ben olmadan izledim asiri anlamsiz geldi bana

  8. Onurcan - 7 ay önce demiş ki:

    Filmi izledikten sonra hatalarımı anladım ama iş işten çoktan geçmiş oldu.. Filmin kurgusu ve konusu gayet çok güzel.

  9. clementine - 7 ay önce demiş ki:

    cok etkileyici ve surukleyici.. asiksaniz bu film tam size gore

  10. Nisa - 6 ay önce demiş ki:

    İyi ki bi güzel fikir bulmuşlar. Ama o kadar karmaşık ve sıkıcı anlatmislar ki sonuna kadar zor izleyebildim. Herkesin abarttığı kadar aham şaham bsey değilmiş. Ama fikri çok beğendim. Keşke daha güzel ve akıcı bi konu olsaymış.

  11. enes - 6 ay önce demiş ki:

    gerçek hayatta geçmişi sildirmeye emdr diyolar ben yaptırdım nişanlımdan ayrıldıktan sonra,sonra hatırladım hepsini saniyesini bile,galiba bu benim kaderim,yani pişmanlık,tavsiyem şuki bu filmi izledikten sonra göz yaşı dökmek yerine , pişman olucağınız şeyler yapmayın hayattaki en büyük zenginlik sevdiğiniz insanların yanınızda olmasıdır!nişanlım artık bi başkasıyla evli bende yaşıyorum işte!!film güzel oyunculuklar şahane,vakit kaybı kesinlikle değil.şimdiden iyi seyirler.

  12. Nico - 5 ay önce demiş ki:

    Untmaki akla sevmrsen aklnan bele silsen onu gorurken kalbin atar ve her anlari hatrarsin cox agladi bu film meni goz yaslarmla aglamadim kalbmle agladim sakit huzrcasna icden agladim

  13. şeymaa - 5 ay önce demiş ki:

    Çok şaşırtıcı bi filmdi buna benzer daha önce izlememiştim

  14. Birisi - 4 ay önce demiş ki:

    Sevenler buluşsun abi ya 🙁

  15. tuba - 4 ay önce demiş ki:

    DEĞİŞİK BİR TARZ İZLENMEYE DEĞER

  16. Taner Yıldız - 4 ay önce demiş ki:

    İnsanların ilahi bir yaratıcılığı olduğunu düşünüyorum. Böyle bir hikayenin ortaya çıkması için şüphesiz böyle bir şey olması gerekiyor. Tek kelimeyle muhteşem.

  17. esen - 3 hafta önce demiş ki:

    keske o anıları silme makınası gercek olsada gecmısımın bı kısmını sıle bılsem ve hıc hatırlamama fırsat olmasa her ask guzeldır acısıyla tatlısıyla nedense aklmızda hep kotu tarafları kalır gguzel olan kısımları hep unutur zaten hep insan o nedenlede nefret dogar. harıka bı flım keske daha once ızleseydım ızlemeyenler muakak ızlesın