Labirent: Ölümcül Kaçış 2014 Türkçe Dublaj HD izle | İlk Full Film İzle, Türkçe Dublaj izle, HD Film izle, Full HD izle

Labirent: Ölümcül Kaçış 2014 Türkçe Dublaj HD izle

DİKKAT! Film açılmıyorsa alternatif player seçeneklerinden birini deneyiniz.

3307


Bir önceki filmimiz olan Karlar Ülkesi Full HD Türkçe Dublaj izle başlıklı filmimizi de izlemenizi öneririz.

loading...
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
Labirent: Ölümcül Kaçış 2014 Türkçe Dublaj HD izle

Thomas (Dylan O’Brien) isimli bir genç, birlikte 60 çocukla beraber bir labirente hapsolmaktadır. Uyandığında ise kendisini labirentte bulan Thomas adı haricinde hiçbirşey hatırlayamamaktadır. Thomas, Glade ismini verdikleri bir tür kapalı kasabamsı alanda olduklarını öğrenecektir. Burada yetişkinlerler bulunmamaktadır. Sadece onlu yaşlarda erkek çocuklar vardır ve hepsinin de ayrı bir görevi bulunmaktadır. Bir şekilde hayata tutunmaya, bir şeyler yapmaya çalışırken, diğer bir yandan da bulundukları yerden çıkmaya çalışmaktadırlar. Sitemizden 720p seçeneği ile Labirent: Ölümcül Kaçış HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki The Maze Runner film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Gizem Filmleri

Yapım: 2014 - ABD

IMDB Puanı: 7.1

Yönetmen: Wes Ball

Oyuncular: Dylan O'Brien , Kaya Scodelario , Thomas Brodie-Sangster , Patricia Clarkson , Will Poulter

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Labirent: Ölümcül Kaçış 2014 Türkçe Dublaj HD izle” filminde 79 Yorum bulunuyor.
  1. maxmen - 3 sene önce demiş ki:

    guzel film ben bıle yuttum :-}

  2. ömer - 3 sene önce demiş ki:

    film müthiş kesin izleyin

  3. rabia - 3 sene önce demiş ki:

    inandırıcı olmuştu

  4. BURAK - 3 sene önce demiş ki:

    Caner e selamlar

  5. eneskeles - 2 sene önce demiş ki:

    filim güzel

  6. HanMen - 2 sene önce demiş ki:

    Harikaa herkese tavsiye ederim

  7. misafir - 2 sene önce demiş ki:

    bencede süper

  8. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  9. ebru - 2 sene önce demiş ki:

    film çok güzeldi,harikaydı,fevkaladeydi
    mino benim
    kesinlikle izleyin

  10. water - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel izlemelisiniz 4 filminide izleyin 🙂

  11. dylan obrien - 2 sene önce demiş ki:

    dylan obrieni tanımadan önce izlemiştim ama onu tanıdıktan sonra izlemek dahada zevkli oldu.kesinlike ve kesinlikle tavsiye ediyorum.tek kelimeyle muhteşem jashner kesinlikle iyi bir iş çıkarmış ama kitapla film çok farklı ve kitap çok daha güzel kitabını hatta serisni de şiddetle tavsiye ediyorum

  12. Nebinyo - 2 sene önce demiş ki:

    ÇOOOOOOK GÜZEL FİLİM HARİKA KESİN İZLEYİN İYİ SEYİRLER

  13. Wes Ball - 2 sene önce demiş ki:

    İzlediğim en iyi film. Bu filmden ötesi yok. Tavsiye ederim.İnandırııcı.

  14. esra - 2 sene önce demiş ki:

    harika

  15. Nisa sen - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir filim bayıldım ve her anları aksiyonla geçiyor ben coookkk beğendim ve bayıldım

  16. CANSU - 2 sene önce demiş ki:

    müthiş müthiş müthiş 8.izleyişim.

  17. leyla - 2 sene önce demiş ki:

    Uyumsuz serisi 1 bu 2 valla ama labirantin 3 artik ciksin yaaa harika bi dizi o kizin adini hatirlamiyom ama mal bide tamis onami asil oluyodu

  18. uğur - 2 sene önce demiş ki:

    mutlaka izleyin sürükleyici v e harika

  19. Nida - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel ben bile gerçek sandım oha.

  20. ali - 2 sene önce demiş ki:

    tek kelime süper film serisinide izleyin 1 2 yakında 3 vizyonda admin süpersin ellerine sağlık

  21. duygu - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film herkese tavsiye ederim

  22. ebrr - 2 sene önce demiş ki:

    film çok güzel labirent in kitabını bitirdim şuan son isyandayım 🙂

  23. Cihan - 2 sene önce demiş ki:

    Film çok güzel kesinlikle izleyin

  24. Yasenim - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filimi kaçımcı izleyişim bilmiyorum ama her seferinde yeniden izliyomuş gibi oluyorum (koşucuya yani minoya aşık oldum)

  25. thomsan - 2 sene önce demiş ki:

    harika yaa ikiside varmış bu bitsin onuda izlicem. favorim alaca karanlıktan sonra bu geliyor artık çok güzel . . .

  26. tanerilhan - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film kesinlikle izleyin

  27. anime - 2 sene önce demiş ki:

    Kitapla alakası yok. Ama film güzel

  28. Thomas Wicked - 2 sene önce demiş ki:

    Kesinlikle çek güzel bir film.Fantastik,sürükleyici,gizemli ve duygusal.İstemeden de olsa biz de o gizemi çözmeye çalışıyoruz.Efsane bir film.Oyunculuklar ve gerçeklik çok iyi.Tebriklerim önce kitap yazarı James Dashner ve yönetmen Wes Ball’a…

  29. Yagiz - 2 sene önce demiş ki:

    MUHTEŞEM VE DUYGUSAL ŞUAN 17. İZLEYİŞIM

  30. Alperen - 2 sene önce demiş ki:

    Müthiş bir film sitesi de öyle izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim…

  31. Emrah Özmen - 2 sene önce demiş ki:

    İmkansızı başaran bir film 10 numara 5 yıldızz

  32. Hebele hubele - 2 sene önce demiş ki:

    Teen wolf dan gelenler sa

    İlk cıktıgında alt yazılı izledim

  33. dilay - 2 sene önce demiş ki:

    çokı korkunç ama çocuklar izleye bilirmi

  34. ki hang lee - 2 sene önce demiş ki:

    ben bu flime bayılıyorum ayrıca en çok ki hang lee yi seviyorum koşuculardan japon olan yani

  35. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    süper film

  36. xmry - 1 sene önce demiş ki:

    super………

  37. selim06 - 1 sene önce demiş ki:

    ben bile yedimmmmm yok böle bi son 🙂

  38. kalder - 1 sene önce demiş ki:

    film çok güzel tavsiye derim

  39. Senan_Leno - 1 sene önce demiş ki:

    cok harika bir film

  40. reyhan - 1 sene önce demiş ki:

    minho <3 <3 <3

  41. Utku - 1 sene önce demiş ki:

    efasne ya 🙂

  42. Elif - 1 sene önce demiş ki:

    Film kitaptakine göre daha kısa olmuş ama güzeldi

  43. GÖT - 1 sene önce demiş ki:

    ABİ GAYET İYİ GÜZEL CALIŞIYO COKK GÜZEL AMA EN SON ÜZÜCÜ 😀

  44. önder - 1 sene önce demiş ki:

    efsane kesinlikle izlemelisiniz şaşırtıcı sonn

  45. asmenda - 1 sene önce demiş ki:

    sonu neydi ya öyle off keşke böyle olmasaydı.BEN BİLE İNANDIM

  46. şezey - 1 sene önce demiş ki:

    FİLM MÜKEMMEL.FİLMİ TAVSİYE EDERİM AMA KİTABI AYRI GÜZEL.BEN ŞEYMAYLA İZLEDİM DYLAN <<3<3<3

  47. İrems - 1 sene önce demiş ki:

    hep bakıcam bakıcam diyip erteledim ve sonunda baktım iyiki bakmışım … 2. sinede hemen bakmayı düşünüyorum . Aranızda hala izlemeyenler varsa hemen vakit kaybetmeden izlesinler <—-

  48. Yiğit - 1 sene önce demiş ki:

    Filim o kadar iyi ki cok guzel di izleyin seviceksiniz super filim

  49. Eslem - 1 sene önce demiş ki:

    Bilmem kaç yüzüncü izleyisim mükemmel daha iyi filim bulamazsınız inanın

  50. Seyy - 1 sene önce demiş ki:

    Benzer film bilen )))

  51. Arda - 1 sene önce demiş ki:

    Film tek kelimeyle kusursuz cidden çok sürükleyici gerçekçi ve dramatik her türden izleyicinin seveceği türden bi film bilim-kurgu yu sevdirebilcek bir film fakat kitabı ile karşılaştırınca kitap bi tık daha iyi ve kitaptakinden biraz fazla farklı bence ama kesinlikle izlemeye değer pişman olmazsiniz

  52. Kanalanakal - 1 sene önce demiş ki:

    Şişko olan favorimsin ağladım

  53. Nahid - 1 sene önce demiş ki:

    Film on numara bes yildiz

  54. Hobitkado - 1 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle film’in hakkını vermişler abi…

  55. Baris - 1 sene önce demiş ki:

    Stardan izleyenler

  56. onur - 12 ay önce demiş ki:

    mukemmel bı fılm tavsıye ederım kıtabların hepsını sıkılmadan okuyup bıtırdım kıtaplarda daha cok detay var tavsıye ederım yanı ıyı seyırler

  57. nilay karaçam - 12 ay önce demiş ki:

    Film çok güzeldi. çok beğendim

  58. mehmetcan04 - 11 ay önce demiş ki:

    çok iyi bir film

  59. azra - 11 ay önce demiş ki:

    film super 2. izleyisim ve harika

  60. Taeyhung - 11 ay önce demiş ki:

    Filme bayılıyom en sevdim film Thomas ve mino cok yakışıklı

  61. Berkay ozturk - 10 ay önce demiş ki:

    Hayatimda gordugum en olaaan ustu film :'(

  62. Asya - 10 ay önce demiş ki:

    Film manyak bir şey ya insanın sıkılası gelmiyor en az 10 defa izlemişimdir❤️

  63. Mira - 10 ay önce demiş ki:

    Uzun zamandır bu kadar güzel film izlememiştim.

  64. aslı - 9 ay önce demiş ki:

    ha çok güzel

  65. Hüseyin - 9 ay önce demiş ki:

    süper bir fil Chuck ın ölümünde ağladım keşke Tava kendini feda etseydi daha iyi idi chuck ölmeseydi keşke

  66. Emre Işık - 8 ay önce demiş ki:

    mücahit karacoban (kirke) abi selamlar

  67. FİLMİ BEĞENEN - 8 ay önce demiş ki:

    Çok güzel kitabı da var Labirent 3 ise 26 Ocak ta sinemalarda

  68. Xeyal - 8 ay önce demiş ki:

    peyser yiginagi bu ne saytdi

  69. eyup - 8 ay önce demiş ki:

    LANET OLSUN MÜTHİŞ BİR FİLMDİ.

  70. isimsiz labirent - 7 ay önce demiş ki:

    film müthiş yaaaa çok etkilendim bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  71. ulaş - 7 ay önce demiş ki:

    harika

  72. efe - 7 ay önce demiş ki:

    teen wolf tan gelenler mutlaka izleyin thomas favorim

  73. Sena - 5 ay önce demiş ki:

    Yorumlara bakıp öyle izlemek istedim yorumlar çok güzel dedikleri için izleyim dedim izledim iyrenç bunun neresini beğendiniz anlamıyorum zamanınızı çalmaktan başka bişey yapmıyo izlemez olaydım size tavsiyem (İĞRENÇ BİR FİLM İZLEMEYİN)

  74. SecoLee - 3 ay önce demiş ki:

    SecoLee’den selamlar admine teşekkürler mutlaka izleyin …

  75. stilesfan - 2 ay önce demiş ki:

    sırf stiles(dylan obreın) için izledim iyikide izlemişim stiles 1 numaradır

  76. LEYLA - 2 ay önce demiş ki:

    filmin 50. dakikasında film donuyor. lütfen düzeltmeye çalışın.

  77. dikkat - 1 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir filmdi oyuncularda ayrı bir yakışıklı 😀 cidden on numra içinde gizem ve macerada bol bol var

  78. anan - 2 hafta önce demiş ki:

    tavsiye ederim aşırı mutiş bi film

  79. İrmαk - 1 hafta önce demiş ki:

    flumє вαчíldím