Albet

Gözü Tamamen Kapalı Full Türkçe Dublaj HD izle

181.764
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Gözü Tamamen Kapalı Full Türkçe Dublaj HD izle

Yönetmenliğini Stanley Kubrickin gerçekleştirmiş olduğu tartışmalar yaratan bir film. Tom Cruise ve Nicole Kidman gibi oyuncuların kariyerleri için de önemli bir adım. Evli bir çiftin psiko seksüel meceralarını, kabuslarla dolu hayal alemini ve filmin sonunda görülecek yüksek gerilimli bir esrar perdesini izleyeceksiniz. Doktor William Harford (Tom Cruise), eşinin o güne kadar gizlemiş olduğu cinsel arzularını öğrenince, hayatında şüphe, korku ve cinsel keşiflerle dolu yeni bir sayfa açılacaktır. Sitemizden 720p seçeneği ile Gözü Tamamen Kapalı HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Eyes Wide Shut film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: Dram Filmleri, Gizem Filmleri, Romantik Filmler

Yapım: 1999 - ABD , İngiltere

IMDB Puanı: 7.3

Yönetmen: Stanley Kubrick

Oyuncular: Tom Cruise , Nicole Kidman , Sydney Pollack , Marie Richardson , Todd Field

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Gözü Tamamen Kapalı Full Türkçe Dublaj HD izle” filminde 24 Yorum bulunuyor.
  1. Özlem - 2 sene önce demiş ki:

    Harika bir Kublick filmi daha

  2. atilla - 2 sene önce demiş ki:

    film neyi anlatıyomuş bakında yorumlarınızı ona göre yazın.kubrick i daha iyi tanırsınız kimlere hizmet ettiğinide öğrenmiş olursunuz.

  3. kaya - 2 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar sakın izlemeyin fena zaman kaybı. sonuna kadar sabırla izlemeyi başardığım için kendimi tebrik ediyorum

  4. yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    anladıysam arap olayım…

  5. soner - 2 sene önce demiş ki:

    pisi pisine 2.30 saat daha yaşlandım öff

  6. Mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    Film güzel ona dencek bişi yok birde analizine bakın sonra yorum atın ne amaçlarla yapılmış bu film onu öğrenin

  7. nidya28 - 2 sene önce demiş ki:

    Emeği Geçenlere Teşekkürler…Vaktiniz Varsa İzleyin Derim…

  8. Sessiz Seytan... - 1 sene önce demiş ki:

    Saçma saçma saçma…

  9. sezi - 1 sene önce demiş ki:

    Ben bu kadar ağır ilerleyen, gereksiz, saçma bir film izlememiştim. yüzde yüz zaman kaybı

  10. Bahattin - 1 sene önce demiş ki:

    SİYONİSTLERE HİZMET EDEN MASON VE SATANIST GRUPLARI DESİFRE EDİLDİKTEN SONRA ONLARI ANLATAN BİR HİKAYE İLLUMİNATİ MEVZUSU DUNYAYI YONETENLER VE ONLARIN SAPKIN VE INSANLIK DISI EMPERYALİST HİZMETKARLARI ROCKEFELLER VE ROTCHİLLER GİBİ YAHUDİ SİYONİST EMPERYALİST İNSANLIK DUSMANI EMELLERİ OLAN SEYTANIN KOLELERI OLAN REZİL AİLELERİN HAYATLARINI ARASTIRIN VE OZELLİKLE ”THE ARRİVALS ‘GELENLER ADLI BELGESELİ DERİNLEMESİNE İZLERSENİZ DAHA IYI ANLARSINIZ PISLIGIN BUYUKLUGUNU SLMLR

  11. İsimsizbiri - 1 sene önce demiş ki:

    Bikere izlerseniz hicbirsey anlayamazsiz en iyi 2 kere izleyin/

  12. nrt - 1 sene önce demiş ki:

    gayet güzel bir film oyunculuk zaten muhteşem karı kocanın birbirine sadık olup bağlanmalarını gerektiren ihanetin ve yalanın aileye nasıl zarar verebileceği konu alınmış filmin gidişatı cok güzel izleyin derim

  13. aysall - 1 sene önce demiş ki:

    Filme “kör olmayan ve azıcık dikkatli herkesin kolaylıkla farkedeceği” masonik ayrıntılar ve ayinlere dair bilgiler ekleyerek illüminatinin gizli ve çok güçlü bir örgüt olduğu imajını verdiler…izleyin

  14. aysall - 1 sene önce demiş ki:

    filmin teması kadın erkek ilişkisi diye izlemeyin asıl tema masonluk…

  15. lezeyn - 1 sene önce demiş ki:

    kubik tam bir deha..ILlimunatinin kotu bir orgut oldugunu filmde gosteriyor..zaten filmin yayinlanmasindan 4 gun sora olduruluyor

  16. ferhat - 10 ay önce demiş ki:

    herkese teşekkürler

  17. pitney - 5 ay önce demiş ki:

    Mükemmel bir Kulick filmi..

  18. sinan uzunboy - 4 ay önce demiş ki:

    muhteşem anlatım ve bizler ile paylaştığınız için çok teşekkür ederim keşke devamını ve iç düzeysel bilgilerini anlaya bilsek yada anlatılsa.

  19. Polat:Ben Tapınakçıyım - 1 ay önce demiş ki:

    ben allah’tan başkasına inanmam ama tapınaçıları kurtlar vadisi’nden severim o yüzden bide bu film +18 diye izliyorum ki ben beğendim tavsiye ederim

  20. Umut - 3 hafta önce demiş ki:

    Bu filmin ne anlattığını bilmeyen izlemesin. Yönetmeni film bitiminden 4 gün sonra ölmüştür.

  21. Burak Taşkın - 2 hafta önce demiş ki:

    VAY BE BEN DOĞMADAN ÖNCE FİLM ÇEKİLMİŞ

  22. miray - 2 hafta önce demiş ki:

    arkadaşlar film çok gizli şeyler anlatmak istiyor bunun için filmin yönetmeni film yayımlandıktan 4 gün sonra illüminati tarafından öldürüldü

  23. ettee - 2 hafta önce demiş ki:

    fılımde mason ve ıllumatı anlatılmıs zaten yonetmende masonmus bu fılm 4 sene surmus fılım bıtınce yanıya gırınce yonetmenı oldurmusler olay bu

  24. murat - 1 hafta önce demiş ki:

    gençler filmi anlamak için baya bi akıllı olmak lazım şimdi bu filmi yapan yönetmen moson yani ülminatinin başlarındaki kişi gibi biri filimdede çaktırmadan ilminatinin gizliliklerini açıklıyor zaten filmin çekimleri 4 sende süriyor çünki çekimleri gizli tutmak istiyor ki başka bi mason kafasına sıkmasın filmin çekimi bittikden sonra dışarı çıkmuyo korkuyo ve sürekli karısına onlar beni buldular diyiyo bir çıkıyo dısarı ve bir suikasta kurban gidiyo şimdi baştan izleyin anlalrsınız..